Telefon
WhatsApp
  • Yardım
  • Hesap Numaralarımız
  • Müşteri Görüşleri
  • 0 312 387 13 20
  • info@supply.com.tr
Favorim Favorim
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
  • ÜRÜNLERİMİZ
    • Çözümlerimiz
    • İhtiyaca Göre
    • Şirket Tipine Göre
    • Sektöre Göre
    • E-Dönüşüm
  • HABER & BLOG
  • REFERANSLAR
  • İLETİŞİM
HIZLI TEKLİF AL
Favorim
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
  • ÜRÜNLERİMİZ
    • Çözümlerimiz
    • İhtiyaca Göre
    • Şirket Tipine Göre
    • Sektöre Göre
    • E-Dönüşüm
  • HABER & BLOG
  • REFERANSLAR
  • İLETİŞİM

Supply İŞ AKIŞ™

  • Supply İŞ AKIŞ™

Supply İŞ AKIŞ™ 

Supply İş Akışı,  yerli veya yabancı dil eğitim ve öğretim kitap ve materyalleri alanında etkin olarak hizmet veren kitapçı, yayınevi ve dağıtımcı firmaların iş akış süreçlerine dair her konuda ihtiyaçlara cevap verebilecek düzeyde hazırlanmış bir otomasyon yazılımıdır.  Supply İş Akışı, firmaların bilgisayar ile iş akışlarını görebilmesini, raporlar alabilmesini, satış, ciro ve hedef süreçlerini takip edebilmesini , veri dökümleri yapabilmesini kolay ve hızlı bir şekilde sağlayarak kullanıcıya iş akışı üzerinde kontrol ve zaman kazandırır.  Ayrıca yazılımı etkin olarak kullanan firma için bütün iş süreçlerinde bir düzen ve standart elde edilmiş olunur.

Programda firma iş akışını takip etmek için takvim, veri ekleme/düzenleme formları ve veri tabanından otomatik olarak çekilen veri listeleri kullanılmaktadır.  Kullanıcı firma yapılacak işlerini, personel randevularını, gidilecek görüşmelerini, düzenlenecek toplantı ve sunumlarını takvim üzerinden rahat bir şekilde takip edebilir.  Tamamlanan işler neticesinde ilgili işe ait form veya formlar oluşturup, o işe ait gelişmeleri kayıt altına alabilir.  Bu kayıt altına alınan iş formları sayesinde, kullanıcı personel hangi kurumda hangi kitaplar ve materyaller kullanılıyor hızlı bir şekilde takip edebilir. Ayrıca Supply İş Akışı’nda satış süreç ve ciro takibi, istenen kitap ve materyaller için satış ve ciro hedefleri oluşturulabilmekte, hedeflerin gerçekleşme oranları takip altına alınabilmektedir.

 

Supply İş Akışı kullanıcı firmaya sağladığı otomasyon ile izlenebilir takip edilebilen süreçler kazandırarak karar vermeyi kolaylaştırır, iş kapasitesini arttırır ve işlerin doğru kişilere yönlendirilmesini sağlayarak üretkenlikte artışın önünü açar.



Supply İŞ AKIŞ™ 

Supply İş Akışı,  yerli veya yabancı dil eğitim ve öğretim kitap ve materyalleri alanında etkin olarak hizmet veren kitapçı, yayınevi ve dağıtımcı firmaların iş akış süreçlerine dair her konuda ihtiyaçlara cevap verebilecek düzeyde hazırlanmış bir otomasyon yazılımıdır.  Supply İş Akışı, firmaların bilgisayar ile iş akışlarını görebilmesini, raporlar alabilmesini, satış, ciro ve hedef süreçlerini takip edebilmesini , veri dökümleri yapabilmesini kolay ve hızlı bir şekilde sağlayarak kullanıcıya iş akışı üzerinde kontrol ve zaman kazandırır.  Ayrıca yazılımı etkin olarak kullanan firma için bütün iş süreçlerinde bir düzen ve standart elde edilmiş olunur.

Programda firma iş akışını takip etmek için takvim, veri ekleme/düzenleme formları ve veri tabanından otomatik olarak çekilen veri listeleri kullanılmaktadır.  Kullanıcı firma yapılacak işlerini, personel randevularını, gidilecek görüşmelerini, düzenlenecek toplantı ve sunumlarını takvim üzerinden rahat bir şekilde takip edebilir.  Tamamlanan işler neticesinde ilgili işe ait form veya formlar oluşturup, o işe ait gelişmeleri kayıt altına alabilir.  Bu kayıt altına alınan iş formları sayesinde, kullanıcı personel hangi kurumda hangi kitaplar ve materyaller kullanılıyor hızlı bir şekilde takip edebilir. Ayrıca Supply İş Akışı’nda satış süreç ve ciro takibi, istenen kitap ve materyaller için satış ve ciro hedefleri oluşturulabilmekte, hedeflerin gerçekleşme oranları takip altına alınabilmektedir.

 

Supply İş Akışı kullanıcı firmaya sağladığı otomasyon ile izlenebilir takip edilebilen süreçler kazandırarak karar vermeyi kolaylaştırır, iş kapasitesini arttırır ve işlerin doğru kişilere yönlendirilmesini sağlayarak üretkenlikte artışın önünü açar.




SIKÇA SORULAN SORULAR

Ücretsiz kurulum yapıyor musunuz?
Elbette yapıyoruz. Bunun için tek yapmanız gereken, destek sistemimiz üzerinden host bilgileriniz ile birlikte kurulum talebi iletmenizdir.
İstediğim kadar domaine kurabilir miyim?
Scriptlerimiz domaine lisanslı verilmektedir, her bir domain için yeniden ürünü satın almanız gerekmektedir. Sipariş verilen script, siparişte belirtilen domaine lisanslanır. Script kurulumu tamamlandıktan sonra, domain değişikliği yapılmamaktadır.
Kendi hostumda barındırabilir miyim?
Evet barındırabilirsiniz. Ancak, sunucunuzda "Güncel IonCube" bileşeninin kurulu olması gereklidir. Ayrıca yazılımlarımız en düşük PHP 5.5 sürümü ile çalışmaktadır. Tüm özelliklere sahip, full performans ve profesyonel hosting paketlerimizden birini seçerek de hizmet alabilirsiniz.
Geri iade imkânım var mı?
Malesef. Yazılımlarımız domaine lisanslı ve dosya teslimi şeklinde olduğundan iade söz konusu olmamaktadır. Bu nedenle demo sunumlarımızı detaylı olarak inceleyiniz.
Web sitem Google'da çıkar mı?
Elbette. Tüm yazılımlarımız %100 Google uyumlu ve tüm SEO donanımlarına sahip olduğundan kısa süre içerisinde siteniz Google'da yer almaktadır. Müşterilerimizin en çok övgü ile bahsettiği özelliklerinden biri de SEO daki gücüdür.
ÜRÜNLERİMİZ

Diğer Ürünlerimiz

Tüm Ürünlerimiz
Cloud Backup System

Banka Transfer

DEMİRBAŞ YÖNETİMİ

MERKEZİ DEPO YÖNETİMİ

Depo Satın Alma

EncorePOS Transfer

Diğer Projeler
Bize Soru Sorun

Bizimle iletişime geçmek ve soru sormak için iletişim butonuna tıklayınız.

İLETİŞİM
HIZLI TEKLİF AL
Vereceğimiz tüm hizmetleri
en ufak ayrıntısına kadar belirtiyoruz.
Standart çözümlerle yetinmeyiz, kolaycılığa kaçmayız. Her marka ve ürün için derinlemesine araştırma ve özgün analizler yaparız. Müşteriye özgü, kişiye özel çözümler sunarız, çünkü biliyoruz ki her hikaye farklıdır.

Projeye mi ihtiyacınız var ?
Bize ulaşın.
Bize ulaşın.
Favorim
  •   info@supply.com.tr
  •   0 312 387 13 20
Hakkımızda
  • Hakkımızda
  • İş Birliklerimiz
  • Referanslar
  • İletişim
Neler Yapıyoruz ?
  • Cloud Backup System
  • Banka Transfer
  • tasarımın ötesinde güvenilirlik
  • DEMİRBAŞ YÖNETİMİ
  • MERKEZİ DEPO YÖNETİMİ
  • Depo Satın Alma
  • EncorePOS Transfer
  • Tümünü Gör
İletişim
  •  Uğur Mumcu Mah. Rajiv Gandhi Cad. No:18-D Batıkent, Yenimahalle ANKARA

Copyright © Favori Bilişim 2025 | Her Hakkı Saklıdır.

Lütfen Site Dili Seçiniz

Türkçe English
Modal