Supply İŞ AKIŞ™
Supply İş Akışı, yerli veya yabancı dil eğitim ve öğretim kitap ve materyalleri alanında etkin olarak hizmet veren kitapçı, yayınevi ve dağıtımcı firmaların iş akış süreçlerine dair her konuda ihtiyaçlara cevap verebilecek düzeyde hazırlanmış bir otomasyon yazılımıdır. Supply İş Akışı, firmaların bilgisayar ile iş akışlarını görebilmesini, raporlar alabilmesini, satış, ciro ve hedef süreçlerini takip edebilmesini , veri dökümleri yapabilmesini kolay ve hızlı bir şekilde sağlayarak kullanıcıya iş akışı üzerinde kontrol ve zaman kazandırır. Ayrıca yazılımı etkin olarak kullanan firma için bütün iş süreçlerinde bir düzen ve standart elde edilmiş olunur.
Programda firma iş akışını takip etmek için takvim, veri ekleme/düzenleme formları ve veri tabanından otomatik olarak çekilen veri listeleri kullanılmaktadır. Kullanıcı firma yapılacak işlerini, personel randevularını, gidilecek görüşmelerini, düzenlenecek toplantı ve sunumlarını takvim üzerinden rahat bir şekilde takip edebilir. Tamamlanan işler neticesinde ilgili işe ait form veya formlar oluşturup, o işe ait gelişmeleri kayıt altına alabilir. Bu kayıt altına alınan iş formları sayesinde, kullanıcı personel hangi kurumda hangi kitaplar ve materyaller kullanılıyor hızlı bir şekilde takip edebilir. Ayrıca Supply İş Akışı’nda satış süreç ve ciro takibi, istenen kitap ve materyaller için satış ve ciro hedefleri oluşturulabilmekte, hedeflerin gerçekleşme oranları takip altına alınabilmektedir.
Supply İş Akışı kullanıcı firmaya sağladığı otomasyon ile izlenebilir takip edilebilen süreçler kazandırarak karar vermeyi kolaylaştırır, iş kapasitesini arttırır ve işlerin doğru kişilere yönlendirilmesini sağlayarak üretkenlikte artışın önünü açar.